Smurfe-mamma Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 jeg har magesjau på 3.døgnet,og igår od gidag fikk jeg i meg svært lite mat...bare jeg drikker noe renner det tvers gjennom. er i uke 29, og kjenner masse liv i magen. hvor lenge skal jeg la det holde på før jg evt kontakter lege??? noe jeg kan gjøre??? vet at biola og youghurt eer bra,men butikken er stengt...
ja08 Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Har et råd: bland litt potetmel i vann og drikk. Ikke beste drikken, men det virker. Ja, biola opprettholder de naturlige tarmbakteriene som regulerer magen og er derfor bra, men når butikken er stengt så...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Blåbær, evt. blåbærsyltetøy. Dessuten er alle surmelksprodukter gode, samt lyst brød (type loff) fordi det regulerer magen.
M*A*S*H* Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Drikk farris og eplemost eller brus (ikke light men vanlig med sukker!) - bensinstasjon har det. Så lenge du tisser omtrent like ofte og mye som vanlig får du i deg nok væske og det er det som er viktig. Ungen spiser av deg når du ikke spiser, den har det mye bedre enn deg heldigvis:-) Men pass på væskeinntaket - tving deg til å drikke ofte og lite er lettere å la vær å spy opp enn å drikke mye om gangen. Når lege; hvis du slutter å tisse om morran, altså blir helt uttørket. Det går omgangssyke flere steder i norge nå, det roer seg oftest etter ei uke. Når du begynner å spise igjen, spis lett mat, loff, kokt ris, blåsbærsaft etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå