Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 ???Bare lurte... Sikkert ikke så delikat..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 mulig jeg er treig her, men why? Hvorfor vil man hive bleier i ovnen?
snartmammapåny Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Mener å ha hørt at det må man IKKE gjøre. Det er stor fare for pipebrann om man brenner beleier i ovnen.
Mia_I Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Har gjort det noen ganger uten problemer, når det er fullt i søpla :-) Brenner fint de, så lenge det er fyr først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå