celodi Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Her blir det biff,chips,salat og peppersaus.. Litt godis og en film!!
Gjest mphs Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Hjemmelaget lasagne og salat som er ferdig NÅ. Nam Nam
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Taco,sprøchips fra maarud og pops sjokolade nammis...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 hjemme alene i kveld jeg så blir en hamburger, og så tortillachips med salsadip etterpå og en rusbrus eller to:)
mamma >to gull Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 En deilig hjemmelaget pizza som står i ovnen nå..Gleder meg og er så sykt sulten.. Etter det så blir det vel litt pottis og sjokkis..:-))
Dudellidallo og Tillo Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Skive!!! Har hatt bursdagsselskap idag (vesla ble 1år:)), så nå skal det bli godt med en grovskive med ost på etter all pølse og kakespising, og litt strikking og Twin Peaks (serien)!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Taco! Og etter guttungen er i seng blir det potetgull
Mamma med to søte små Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 Hjemme alene, så i kveld har jge laget meg litt småtapas. Spiser nå, kjempe godt
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #12 Skrevet 29. desember 2007 Har kosa meg med heimelaga pizza. Seinere blir det littt chips og brus, muligens eit glas med kaffe og bayleis.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. desember 2007 #13 Skrevet 29. desember 2007 alle dere som skal spise så sent, har dere bittesmå barn som ikke spiser middag? Eller spiser de middag alene tidligere på dagen? Og gjør dere det slik hver dag, eller bare i helgene? Mye spørsmål, he he, men har lurt hver gang det kommer opp disse innleggene "hva skal dere kose dere m ikveld?"....
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #14 Skrevet 29. desember 2007 Tenkte å varme litt ribbe! Medisterkaker!
mamma >to gull Skrevet 29. desember 2007 #15 Skrevet 29. desember 2007 Til deg litt lenger opp som lurte: her er mini bare 8 mnd så han spiser ikke samme middag, derfor spiser vi så sent (gjør det både fredag og lørdag). Når han blir litt eldre og skal spise samme middag så regner jeg med at vi spiser middag med han sånn i 4 tida (grøt f.eks) og så koser vi voksne oss med noe til kvelden (dette gjelder selvfølgelig bare helgene da, i ukedagene spiser vi tidligere..) :-))
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2007 #17 Skrevet 29. desember 2007 Vår lille gutt har spist middag allerede. Og nå sover han. Vi skal snart spise hjemmelaget vegetarlasagne. Har ikke kjøpt noe godteri i dag, men kan alltids gnafse sjokolade om han vil mannen. Ligger litt i skapet. Kan hende han har en juleøl eller noe også. Jeg er lite godtelysten for tida. Kvalm og rar i magen og tror vanlig mat er best for meg:)
WP-TLogPeanut Skrevet 29. desember 2007 #18 Skrevet 29. desember 2007 papirlommetørkle,godis.film , dyna på sofan og masse væske.. Dagen derpå , og en dritt dagen derpå itillegg.. Så koser seg egentlig ikke,bare trøstespise...
Gjest mphs Skrevet 29. desember 2007 #19 Skrevet 29. desember 2007 Vi spiser sen middag fredag og lørdag. Og jenta vår får da dette som kvelds samme som for oss(spiser brød kl 16.30 disse dagene,ikke middag som vi har de andre dagene). Nå har vi spist lasagne, hun har pusset tennene, sett litt elias og er nå i seng.
Mille** Skrevet 29. desember 2007 #21 Skrevet 29. desember 2007 Hverandre! ;o) Spiste pizza sammen med ungene i middagstiden, størsten er på overnatting og minsten sover. )
OsloMor Skrevet 29. desember 2007 #22 Skrevet 29. desember 2007 He-he, vi spiste også hjemmelaget pizza med ungene før de la seg. I kveld blir det litt godteri og is fra Mõvenpick med panna cotta smak, NAM-NAM!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. desember 2007 #23 Skrevet 29. desember 2007 Mulan - Og to søte nissebarn! Her spiser vi alltid middagen på kvelden (etter vi flyttet). Samboeren slutter så sent på jobb og da utsetter vi middagen til kveldsmaten til Daniel . Funker bra for oss. MEN, er det potetmiddag spiser vi det litt tidligere. Hater å lage potetmiddag på kvelden..
celodi Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #24 Skrevet 29. desember 2007 til du som lurte lenger oppe=) Vi spiser middag til vanlig til på hverdagene..Og spiser senere fre og lør. Da får ungene kose seg med oss en av dagene,så har vi en dag alene..I går spiste vi pizza i 7 tia,og i kveld blir det biff alene om en liten time.. Så i dag fikk ungene middag i 5 tiden.. Godt og og ha en kosekveld alene også,funker fint her!!
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 29. desember 2007 #25 Skrevet 29. desember 2007 mannen er på vei for å hente pizza, og så blir det pils og film..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå