ToTett i Tett Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 jenta mi på 1 1\2 år våkner flere ganger hver natt og maser etter drikke (vann). noen ganger bare putter hun tutekoppen i munnen andre ganger drikker hun ordentlig.... men hun våkner jo opp til 5-6 ganger hver natt. er det bare for oppmerksomhet? hun driver å får jeksler, kan det være derfor hun er så tørst? hun sikler jo masse hun går også på flutide atsmamedisin... noen som har opplevd at barna blir tørste eller får problemer med å sove av det?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Drikker hun MYE om dagen også? Tisser mye? Da ville jeg kontaktet lege ang diabetes. (Ikke bli redd nå, sikkert ikke det ,men...)Synes jeg har hørt at en blir tørst av astma medisiner, men skal ikke si det sikkert...
mamma til Armand & Even Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 min våkner 10 ganger om natt. han vil han enten vann eller pupp og noen ganger begge to. jeg er veldig sliten om dagen.jeg sover kansje 3 timer hver natt. skal ringe hans helesesøster og snakke meg ho om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå