Tredje barn på vei Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Er 25+3 i dag og lurer på om slimproppen kan ha gått... Tørket meg i sta og hadde masse slim, måtte tørke 3 ganger før det ble borte... Kan det være slimproppen eller kan det være sædrester fra sexen i går?? Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 slimproppen er som regel ganske blodig , og veldig seigt -hvertfall på meg. den går jo normalt fra ca en uke før fødselen til den dagen man føder... er nok bare "gammal moro" som er på vei ut men er du usikker , så ring legevakt...
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har ingen erfaring med slimproppen, men masse slimaktig utflod derimot. Hender jeg må tørke både tre og fire ganger... så det var sikkert bare sex'en i går
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 slimproppen kan gå flere ganger i løpet av en graviditet.men kommer tilbake hvis tiden ikke er inne
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Sannsynligvis er det nok bare gammel moro. Slimproppen (det er ikke noen propp...bare masse MASSE gugg, ikke egentlig slim, ganske mye tykkere...) er det gjerne en god del blodrester i, samt at den gjerne er gulere i fargen. Slimproppen kan "gå" flere ganger i løpet av graviditeten, og er ikke noe sikkert tegn på at det er fødsel nært forestående. Den lager seg selv igjen på nytt hvis tiden ikke er inne, og det er den jo ikke i uke 25, så tror ikke du trenger å bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 man har jo sånn renselses slim som renser kjeden og sånn--kanjske det du har... jeg har iallefall det titt og ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå