2 tette - med flette Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Eller holder det å bare vaske dynetrekkene ?
1baby,og 1 spire Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Dytter. Dette har jeg også lurt på.
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg vasker dyne og trekk i ett hver gang.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Kommer ikke til å vaske dyna første gang, men kun lufte den!
klumpen og gullet Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Har luftet begge dynene i 13 minusgrader. Det bør holde! Sengetøy er vasket to ganger
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 I alle nye klær, og annet utstyr som er av stoff el materiale, er det ekstremt sterke kjemikalier, som er veldig allergifremkallende. Derfor bør allt vaskes før det taes i bruk første gang. Man tenker kanskje, at dynetrekket dekker jo dyna, men kjemikaliene, er så sterke, at det kommer gasser fra det gjennom dynetrekket. Da spedbarn er veldig vare for slikt, ville jeg ikke tatt sjangsen. Det er jo veldig fort gjort å vaske dyna, og putte den i trommelen etterpå.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Enig meg masy*med*prinsesse. Jeg tok ingen sjanser. vaska alt! også sengekanten og trekket somm madrassen var inni.. er jo fort gjort. så slipper man å utsette disse små for ekle kjemikalier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå