Gå til innhold

Vasker dere dynene til babyen ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller holder det å bare vaske dynetrekkene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter. Dette har jeg også lurt på.

Skrevet

Jeg vasker dyne og trekk i ett hver gang.

Skrevet

Kommer ikke til å vaske dyna første gang, men kun lufte den! :)

Skrevet

Har luftet begge dynene i 13 minusgrader. Det bør holde! Sengetøy er vasket to ganger

Skrevet

I alle nye klær, og annet utstyr som er av stoff el materiale, er det ekstremt sterke kjemikalier, som er veldig allergifremkallende. Derfor bør allt vaskes før det taes i bruk første gang. Man tenker kanskje, at dynetrekket dekker jo dyna, men kjemikaliene, er så sterke, at det kommer gasser fra det gjennom dynetrekket. Da spedbarn er veldig vare for slikt, ville jeg ikke tatt sjangsen. Det er jo veldig fort gjort å vaske dyna, og putte den i trommelen etterpå.

Skrevet

Enig meg masy*med*prinsesse. Jeg tok ingen sjanser. vaska alt! også sengekanten og trekket somm madrassen var inni.. er jo fort gjort. så slipper man å utsette disse små for ekle kjemikalier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...