tulla_6pp Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hei jeg er ei jente på 30år som lurer på om det er en graviditet i vente hos meg jeg?? Født 13/7/77 han er 10/3/76 Har en datter fra før;) håper du dere vil se på dette raskt klem klem på forhond tusen takk
tulla_6pp Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2007 dytter litt på denne jeg hadde vært spennende og se om det stemmer det dere ser;)
Mamalari Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 tror du kan være gravid nå.. får en veldig sterk følelse på det.. er ihvertfall ikke langt unna, så hvis du ikke er det nå, så vil du ihvertfall være det innen januar;)
tulla_6pp Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 Hei takk som svarte Lurer på litt mere jeg hva tror du det blir om om du ror det blir en eller fler??? Har tatt test nå og jammen er jeg gravid;;))spennende lite symptomer men kommer nok klem klem
Mamalari Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Gratulerer!! Fikk en veldig sterk graviditets følelse på deg, så hadde nesten blitt litt forundret om du ikke hadde vært det;) Får opp gutt, men er bare en jeg får opp. Men kan jo hende det er fler og det er bare jeg som ikke får det opp
tulla_6pp Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2008 Oj spennende ja har en liten magefølelse på gutt alt er så anderledes denne gangen enn sist...ingen symptomer omtrent og sist hadde jeg masse i tillegg var jeg kvalm i mange mnd... får håpe jeg får et lettere svangerskap denne gang;) Håper svangerskapet går bra da?? godt nytt år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå