Spirevipp med go`gutten Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Gutten vår er snart 3 mnd. Kom akkurat hjem fra svigermor, skulle bare på et kort ettermiddagsbesøk. Etter en stund ble lillegutt skikkelig trett, men klarte ikke å sovne av seg selv. Jeg prøvde å hinte flere ganger til samboer om at vi kanskje skulle dra hjem slik at han kunne sovne i bilen (det gjør han alltid). Desuten pleier vi å legge han kl 20.30, da er han klar for natta, og jeg ville ikke dra det ut i det lengste slik at han ikke fikk sove 20.30 som han pleier men heller la han få sove når han ble trett istad. Fikk liksom ingen forståelse for at han var trett, samboeren min og bestemor bare holdt han oppe og lekte med han til han ble så trett at han begynte å gråte. Det syns jeg er litt unødvendig. Er det bare jeg som er så tullete, eller ville dere også dratt hjem når han ble trøtt? Vi skulle jo uansett dra hjem om ikke lenge.
Gjest mphs Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg ville nok tatt ungen og lagt han i en bag på eget rom der om ikke vi kunne dratt hjem. Viktig at så små unger får sove det de trenger for å fordøye alle nye inntrykk.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg mener også at det er viktig at han får sove når han vil, nytter jo ikke å holde han våken for egen kos liksom. Vi hadde ikke med bag, bare bilstolen siden vi skulle være der kort, og jeg orket ikke å legge han på et rom og prøve å få han til å sove der og vente til han våknet før vi dro hjem. Tenker at andre sikkert bare ville lagt ungen og kledd på han når de ville reise hjem, men siden vi snart skulle hjem uansett.. huff, liker ikke å vekke lille gull når han sover.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Forstår deg godt. Så små barn trenger å sove når de er trøtte. Jeg ville tatt han med til et rolig sted og ammet han i søvn. Så kunne du holdt han til dere skulle gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå