Mamma til to små... Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har så lyst på en liten en igjen, men vi bygger hus og det skal stå ferdig i mai/juni. Vi skal gjøre en del innvendig. Male, legge gulv osv. Tenker at det er lurt å vente med å bli gravid til vi er ferdig med huset .Jeg får jo ikke gjort så mye. Ønsker derfor synspunker på dette av dere som både har vært gravid og bygd hus.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg bygger ikke hus..men har malt soverommet vårt og hele stuen alene...gankse slitsomt, men absolutt verdt det =)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Vi kjøpte hus som vi pusset opp når jeg var sånn ca 12 uker på vei og jeg slet maks. For det første fikk jeg ikke hjulpet til med noe. Var sliten og slapp hele tiden og det var mye løsemidler og tunge løft som ikke akkurat er anbefalt i tillegg.. Så skal man flytte og stresse og uff.. Og så klarte jeg ikke lukten av malingen så kastet opp bare av tanken.. Hadde unngått det hele om jeg hadde kunnet! Men alt får seg til;) Og alternativet mitt var leilighet i 4 etg uten heis så hus er fantastisk!
dolly29 Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 vi bygger på og hele huset er rehabliltert fra ytterst til innderst. Har hatt folk til å gjøre det, men badene og malig osv, skal vi gjør. Jo det er ganske slitsomt, for vi bor oppi dette. Men vil heller gjøre det nå enn å vente til babyen er født. er 29 uker nå og håper at nesten hele huset innvenndig er klar til babyen kommer...
*bubbs* Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Vi pusser opp og det er ganske tungvindt når jeg ikke kan være i de rommene som nettopp er malt. Føler meg mer som en klamp om foten enn til noen nytte nå ja. Jeg er glad vi er ferdig med det meste.
jeano med nr.4 Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Vi byggde på huset til sambo da jeg ble gravid. For det første fikk ikke jeg gjort noe i huset, og for det andre så hadde ikke sambo tid til å hjelpe meg heller. Jeg blødde masse + at jeg fikk bekkenløsning. Så hadde jeg to barn fra før, så jeg følte at jeg hadde nok da.
Mikkemafian Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Er ikke gravid lenger =) og har flyttet inn i huset, men har vært gjennom den prossessen!! Det var ganske spesielt!! 3 uker før snuppa kom, flyttet vi inn og hadde kommet oss ganske godt i orden da hun kom 1 uke før termin... Utrolig deilig med nytt hus, nå er jeg hjemme og koser meg dagen lang.. Slitsomt, men så lenge formen er bra, så går det veldig greit. Bare vær på plass før barnet kommer!! Hadde ikke orket flyttingen med mini...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå