Engel, skatt og lite frø. Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Noen som har tips om bra sushisted til ei som plutselig har fått helt dilla på maki?
mamma :-) Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Mitsu i Møllergata i Oslo har helt fantastisk sushi. Samt Alex sushi på Sollie Plass. Nam-nam! Fikk vann i munn. Hadde forresten sushi til middag i går ;D
termin 29.jan Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Vi bor på andre sida av byen, litt langt å dra for deg... Men jeg har også sushi-dilla (både med og uten baby i magen ;-) Med baby spiser jeg ikke rå fisk, men eeelsker king crab maki. Med fritystekt kongekrabbebiter inni, og så er de litt varme når du får dem. NAM!!!! :-D
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2007 King crab maki hørtes digg ut. Har spist noen av disse med scampi i. Deilige! Dropper du all rå fisk nå når du er gravid? (vet de ikke anbefaler tunfisk..)
mamma :-) Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 PS! jeg har droppet tunfisk under svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Det er ikke nødvendig å droppe rå fisk, nei. Og jeg har gaflet meg igjennom MYE sushi, med god samvittighet, gjennom svangerskapene. Det er jo ganske så sunt, da:-) Favoritten er Nodee, Alex, Kitty Sushi på Grünerløkka og gamle Nam Kang i Torggata. Hmm, nå ble jeg sulten, gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå