Gå til innhold

Sushi-elskere i Oslo/Bærum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips om bra sted for ei som plutselig har fått helt dilla på maki?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alex på solli plass er min favoritt..

Sushi House på skøyen står også høyt i kurs ;-)

De man får kjøpt på Deli de Luca er også overraskende gode, men de slår ikke Alex el Sushi House:-)

Skrevet

Tuusen takk. Har lest om alex. Gleder meg!!

Skrevet

Le Meo sushi på Teaterplassen på Grønland er også bra, hvis du er på østkanten. Men jeg støtter Alex sushi. Går vel for å være den beste i by'n, tror jeg. Tempura makien der er helt vanvittig god. Også en bra en i Møllergata, og flere gode i Pilestredet rett neden for Apotheket, hvis du vet hvor det er. Men jeg vil ikke anbefale Deli de Luca. Risen er kornete og altfor søt, og fisken er heller ikke noe å rope hurra for.

Skrevet

Enig i at Alex sushi er best. Litt dyrt hvis man spiser sushi ofte bare (sånn som meg). Jeg kan anbefale Sushihuset på Carl Berner og Samurai på Tøyen på det sterkeste. Knallbra kvalitet til en rimelig penge!

Skrevet

HÆ? Kan vi spise det? Jeg er IKKE av den hysteriske personen, men trodde kanskje det var litt dumt.. Så har ikke spurt legen eller noe om det en gang jeg, tenkte bare jeg burde la det være... Nå ble jeg kjempe glad!!! =)=) Skal til Oslo snart, bodde der i fjor. Og tro meg, DET er noe jeg har hatt lyst på lenge! Til og med fra før jeg ble gravid, hehe.. Men det er ikke så lett å få tak i det når man vil andre steder i landet.=(

Skrevet

Ikke farlig! Holde deg unna tunfisk bare.

Spis og kos deg ;D

Skrevet

Bobla og Boblis skal ut å spise sushi! Jippi!!

Enjoy Bobla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...