Marit82 Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har litt sånn vanskelig for å skjønne at det virkelig skal ligge en fix ferdig baby inni meg! Så et avsnitt av jordmødrene i dag ( på nett ) hvor det da selvsagt kom en baby ut ... Å det er helt fjernt vanskelig for meg å innse at det kommer en likens ut av meg. Jeg klarer virkelig ikke bli vant med tanken på at om 9 dager , kommer ei pittelita tulle med armer og ben ut av meg. Jeg ser magen , kjenner bevegelsene , men klarer ikke koblingen.. Høres jo ut som jeg er helt fjern , og har en IQ på 8.. men... er det flere? Og det er nemelig dette som har gjort det så vanskelig for å meg å slutte å røyke! Jeg klarer ikke innse , skjønne , og forstå at det ligger et baby menneske inni meg!! Alt rundt meg er klart , men ikke den mentale biten i hodet!
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har allerede født en jente for 10 år siden...Men allikevel er det ikke helt gått opp for meg at det skal komme en til ut av meg om noen få uker Husker fra sist at jeg ble ganske paff når babyen kom, hehe Men gled deg! Det er det beste i verden
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jepps, jeg også har det slik hehe. Trodde det ville gå opp for meg ved UL, men nei. Så trodde jeg at det sikkert gikk opp for meg når jeg hørte hjertelyden første gangen- men nei. For all del- jeg gleder meg masse, men helt klar over at det er en liten BABY der inne i mage, det er jeg ikke. Så nå satser jeg på at det går opp for meg etter fødselen hehe. Er 35 uker på vei nå.
72moddelen og tulla Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Hei lurer meg inn fra 2.trimester(er her om 1 uke he he), men jeg har født 3 barn fra før av og føler det litt som deg nå. Vet at det er en baby der, men greier ikke helt koblinga(røyker ikke). Kan kanskje være at hu ikke var helt planlagt, meg og gubben gikk en tur i dag og da sa gubben at det var nok meningen at bebisen vår skulle komme selv om vi hadde bestemt oss for å ikke få flere før vi ble gravide, ja ja, det blir nok virkelig for oss når hu kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå