Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 For å gifte oss og begynne prøvingen må jeg: 1. Gå ned ca 20-30 kilo (Er ca 105 kg nå, matchvekt er 75-80 kilo) 2. Vi skal starte prøvingen innen 2,5 år Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 MEN å si du MÅ gå ned 20-30 kg synes jeg var FREKT!!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 En må regne med at i et svangerskap vil en legge på seg mellom 15 - 30 kilo... og med den vekten har jo samboeren din et ganske gunstig poeng. Han er nok redd for helsen din, for det å være så tung har dessverre ingen fordeler, men kan være risikofaktor for mange sykdommer. Dessuten er det vanskeligere å bli gravid ved overvekt. Meld deg på grete roede og inn i en treningsklubb! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 forsåvidt enig med deg at det er lurt å gå ned i vekt før hun prøver å bli gravid.. MEN å ikke vil gifte seg før hun har gått ned synes jeg var vel frekt..er han glad i ho..så gifter han seg med henne uansett vekt mener jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå