Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 er barnefaren mye ute på fest? å synst du at dette er ok?
Ella78 m/ A&M Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Mannen min er mye mer sosial enn meg, og derfor syns jeg det er helt ok at han går til bestekompisen sin stort sett hver eneste helg. Det blir noen øl, men det gjør meg ingenting. Jeg stoler 100 % på han, og vet som oftest hvem alle på festen er, det er for øvrig mest gutter så ja, det er helt ok for meg. Han må få lov til å kose seg uten meg. Og det blir nok mindre mulighet til slike ting når babyen er født, så jeg unner han alt i hvert fall frem til fødselen...
Gemini7 Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Nei , han er ikke mye ute på fest. Blir en gang i blant hvor han ser fotball m noen kompiser og tar noen øl, og ellers er han ute på fest en sjelden gang i blant (kanskje 2-3 mnd i mellom). Vi har barn fra før så helgene er liksom familietid, og både jeg og sambo har i grunn vokst fra å gå på byen og feste for lengst. Men hyggelig å møte venner en gang i blant og bursdager/innflytn.fester osv stiller man jo opp på. Før jeg ble gravid var vi like ofte (eller like sjelden) ute begge to, byttet på med jevn fordeling der (vi har tross alt et barn sammen og det er da en selvfølge at om han skal ut en helg m noen er det min tur neste gang!). Man trenger jo å koble av ute en gang i blant begge to, selv om det ikke nødvendigvis var fest. Nå er han solidarisk når jeg er gravid, og er stort sett hjemme m meg og magen og datteren vår. Helgekvelder er liksom da vi har tid til å bare kose oss alene sammen da det er jobbing og stress resten av uka, så han ahr liksom ikke det store behovet for å ut på byen. Vi er veldig nære og vedig "tosomme", trives i hverandres selskap og timene vi har alene i helgene er gull. Hadde han flydd ute hver helg og drukket øl mens jeg ikke kunne pga graviditet og barn ville jeg nok følt meg veldig forrådt, for jeg er sosial og har lyst på selskap like ofte som ham
Supertea Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Han har ikke vært ute på fest en eneste gang etter at jeg ble gravid. Vi drar vanligvis bort sammen, men fyllefest har vi ikke vært på i det hele tatt. Eneste er at han har tatt seg et par øl med kompiser noen ganger, akkurat som at jeg treffer venninnene mine innimellom (uten å drikke seff). Jeg hadde blir SUR hvis han plutselig skulle på fest. Skuffa rett og slett. Kan ikke skjønne hva han skal fly på sånt etter når han har en gravid kjæreste hjemme. Greit å være sammen med venner både hver for seg og sammen. Men jeg vil ikke ha en mann som har behov for å gå på byen eller fyllefester støtt når vi er i ferd med å stifte familie. Det synes jeg er umodent. Nå skal det legges til at han er 31 år, og han har latt være å feste helt frivillig Ikke noe tvang eller press fra min side.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 off, kjente bare lunta va utbrendt idag:p er vant til at vi går på fest hver for oss, så stoler på han .. men guuud.. har lite fri å han jobber i nordsjøen, så hvorfor kan ikke han være sammen med meg for en gang skyld når jeg har fri da?.. nei er nok litt hormoner inn i bilde med, men idag var det nok
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Jeg hadde virkelig ikke taklet den situasjonen der så veldig godt kjenner jeg. Spesielt ikke etter at jeg ble gravid. Forventer at min kjære skal forberede seg litt på foreldrerollen i tillegg til å stille opp for meg nå som vi venter barn. Men misforstå meg rett: har ikke nektet han fest i ny og ne,. Han har da kost seg med julebord og drikke med meg som sjåfør osv. ute med gutta et par ganger, men ikke noe særlig mye mer en kanskje 2 ganger i mnd. Har blitt ekstra hjemmekjær og avhengig av støtte etter at jeg ble gravid. helt merkelig;) Redebygging kanskje? Håper dere får snakket litt ut og kanskje han skjønner? Er ikke akkurat så lett heller når han jobber og er borte en del sikkert. FÅ alt til å gå opp:s Men fordelen er kanskje at når han først er hjemme har han fri?
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Mannen min tar seg en fest i ny og ne men blir skjelden mer enn en gang i måneden. Har tar seg sånn av meg og gjør alt husarbeid pga jeg har veldig bekkenløsning. Han har bare vært en engel gjennom både prøverørsforsøk og nå som jeg er gravid. Så noen turer med gutta har han bare godt av og det er vel fortjent:-) Skulle nesten ønske han var ute litt mer og koste seg. Men han er jo veldig hjemmekjær og elsker å pleie sin gravide kone;-) Jeg er heldig jeg!!!
Hikken Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Min samboer og jeg har alltid vært veldig sosiale og stort sett ute hver helg, men jeg har selvfølgelig nok holdt meg mye hjemme i det siste:-) Ser ingen grunn til å holde han hjemme bare fordi jeg er det, så lenge jeg er frisk og alt er i orden med meg synes jeg han skal få fortsette med fest og liv og røre så lenge han kommer hjem igjen til meg (og det gjør han alltid:-)) Det er vanskeligere for han enn det er for meg å fordøye det at vi straks blir foreldre, jeg tror at han trenger mye tid med venner UTEN meg på slep, og det unner jeg han absolutt.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 vi drar på fest begge to vi..Livet mitt har i alle fall ikke vært over. Er like sosial sjøl. er med venner. ut på byen og koser meg. Og når vi begge ikke er ute.Så koser vi oss alene sammen eller sammen med gode venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå