jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hei ! Noen som har råd eller tips ? aptoeket stengt til over helga..
mine små alver... Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hei. Nyco eller natron!!! det hjelper:)bland litt sammen med vann!
mamma`n til nurk Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Noen som mener blåbærsaft skal være bra mot halsbrann og sure oppstøt. Har ikke prøvd selv, men kan jo være verd et forsøk?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Love harts drops hjelper meg.. Tar 3 stk samtidig, å tygger de. Ellers så døyver vann litt. Og melk kan hjelpe litt..
Smiley `Venter baby i april ` Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Mandler og agurk skal også hjelpe mot halsbrann...
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2007 Takker en masse for gode forslag ! hadde håper å slippe unna denne gang men ...
Fru.Antonsen Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 1. drikk melk 2. nyco 3. loveharts (godteri pastiller) Forøvrig andre tips også: Ikke bøy deg ned mye men se heller opp når det slår til. Ligg gjerne litt i "oppoverbakke" med hodet når du skal sove. Legevakta kan du og få til å skrive ut en resept på halsbrann tabletter, jeg har fått noe jeg mener heter rhinitidin som har hjulpet meg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå