Gå til innhold

Potetstappe med hvitløk...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha dette til kalkunen på 31, og lurte på om det var noen her som husker den oppskrifta som verserte her for litt siden...

 

Skal være MASSE hvitløk i, men husker ikke hvor mye,,,

Skal lage til 4 voksne og tre barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg smørdamper 20-30 hvitløksbåter til de er møre, heller på melk slik at det passer til antallet poteter jeg har kokt, og bruker stavmikseren for å fjerne løkbitene. Deretter heller jeg melken over potetene, og lager stappe på vanlig måte. Bælgodt:) Ser mye ut med så mye hvitløk, men det er det ikke.

Skrevet

Hehe.. Ja bælgodt:)

 

Mener at noen koker de sammen med potetene, det går vel sikkert også greit:) Takk takk:)

Skrevet

Jeg kan ikke oppskriften på den som har vært her, men jeg skal lage noe lignende. Tar 2 båter hvitløk, en god dæsj revet parmasan og en boks creme fraiche. Da lager jeg av 8 poteter. Lager jeg til mer så blir det på slump og smaker det til etterhvert.

 

Har potetmosen i illfast form og drysser litt parmasan på toppen og gratinerer i ovn i 10 min, blir nyyyyyyyydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...