Gå til innhold

man vet man er gravid når.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk plutselig mener det er greit å si at du har blitt tjukk og kaller deg for kula og bolla...... (grrr f¤#!"% ta svigermor)

Jeg lo godt av forrige morsomme tråd.....flere som merker at magen begynner å bli stor?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter! kom igjen da jenter,trenger å le litt.....

Skrevet

* Når du leker med gutten din og må plutselig avbryte for du klarte å tisse litt på deg...=o(

Skrevet

når man står utenfor mega i et kvarter å venter på at de skal åpne fordi man skal ha det brødet de selger der til frokost!!=)

Skrevet

Hehe.. :) Ja, men syns det er litt gøy å bli kalt sånne "navn" også jeg da.. Går godt nå liksom.. hehe.. verre om de sier det om 2 månder. :)

Var på en klesbutikk sammen med mamma her før jul, og så sånne strikkbelter, som var så populære på 80 tallet... Så sa til mamma på gøy at kansje vi skal kjøpe oss et sånn et hver, til julaften.. Da sa dama bak kassa at de nok ikke hadde belter som var lange nok for meg.. Med et smil.. Hehe.. Også sa hun at hun ikke hadde sagt sånn til noen før, men siden det var så tydelig hva som var på gang hos meg, så turte hun si det.. :) Også lo vi alle sammen. :)

Men man vet også at man er gravid når man blir dødssliten av å gå en runde rundt kjøpesentret, og må sette seg på en benk, sammen med flere gamle damer..

Og når man stapper krykkene inn baki bilen, bare sånn i tilfelle føttene ikke tåler å gå lenge nok til at man får gjort det man skal på butikken..

Og når du stønner verre en den gangen for snart 9 månder siden, bare du skal reise deg opp fra sofaen...

Og du må på do MINST to ganger før man skal ut av ytterdøren.. Selv om man bare skal kjøre en km..

Det er enklere å snike seg forbi noen rette veien, enn sidelengs..

Alle dører du skal åpne mot deg skraper deg opp rundt navlen..

Når du har 7 flasker vann ved siden av senga, fordi du hver kveld tar med en ny opp på soverommet i tilfelle halsbrann, og glemmer å ta den med ned igjen om morgenen... Og ikke pokker om man orker å gå hele veien opp trappa for å hente en av flaskene før man skal legge seg..

Skrevet

Når du har støvsugd 2x2 meter og bare må slutte fordi bekkenet ikke gidder mer...

Når det er helt naturlig å kjøpe 5 esker med pinneis på butikken, for så å komme tilbake dagen etter å kjøpe mer...

Når du ikke er flau over å spise alles rester på restaurant, for deretter å spise en stor dessert, for så å gå på kino og spise opp den største popcornboksen, baconcrispen og smågodtposen lenge før filmen er ferdig...

Skrevet

hahaha....ler meg skakk...kjenner meg igjen i allt!!

Eller når man må få typen til å stille bilsetet for deg etter at du har satt i bilen(førersetet)fordi du ikke rekker ned til handtaket......Og om du skulle være så heldig å rekke ned så kommer det alikevel ingen vei fordi magen er i veien...PHU....det er slitsomt det.)

Skrevet

En til:=o)

Du vet du er gravid når du våkner om natten av at noen snorker høyt...Blir irritert og finner ut av at det du selv som lager ulydene...

=oD

Skrevet

Man vet man er høygravid;

Når man begynner å grine fordi det er en søt førerhundvalp på tv...

Når man begynner å grine fordi man er tom for brente mandler

Når man ikke får bestemt seg for hvilke babyplagg som skal med på føden - og sikkert ender opp med å ta med hele kommoden....

Når man må sette seg ned i ostedisken i butikken.

Når gamle damer på posten kjefter på deg fordi DU ikke reiser deg for dem, men kommer bort og ber om unnskyldning etterpå når du reiser deg og får vist fram magen.

Når du f... ikke klarer å ta ei urinprøve lengre - men må bruke en kjempebolle for å treffe oppi!!!

Når lunta di er så kort at tærne dine blir blå av å sparke borti f.eks dørkarmer som "hopper" på deg når du prøver å gå forbi.

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

du vet du er gravid når du våkner hver søndag morgen og har såååååå lyst på peanøtt smør og du ikke har det i huset og mannen må ut på leting etter bensin stasjon som selger d. eller hvis du blir rasende på mannen for at han har gitt noen julebukker pepper kakene dine,

Skrevet

Når man stortuter av bagateller.

Når man sitter i et middagsselskap og spiser leeenge etter at alle andre er ferdige. Var jo så mye godt på bordet... Og alle unnskylder deg med at "ja, hun skal jo spise for to nå".

Skrevet

Når man gråter fordi man må lage middag alene

Når man gråter fordi man lagde mat til 4 og ikke til 1

Når man gråter fordi man plutselig oppdager at man har spist middag for 4, alene

Skrevet

hahaha...bra!!

Skrevet

......når man kjører i 25 minutter, bare for å få den der løsvekt sallaten på den butikken hvor de har tunfisk i. (på veien kjører man forbi minst 10 butikker med sallatbar - men de har ikke tunfisk)

.....når man må skyndte seg på badet for å skifte undertøy, bare for at man hoster litt heftig

.......må passe seg for latterkulene, i redsel for å bryte ut i hysterisk gråt :/

......går flau ifra butikken, fordi du plutselig kom til å prompe midt i kassakøen - og den var alt annet enn lydløs........

.....må unnskylde deg til gamle damer, som du nesten river over ende, fordi du bare skulle "smyge" deg forbi dem :S

Skrevet

....når man bruker 20 min på å finne en genser som dekker hele magen, for så å pusse tennene før man skal dra og selvfølgelig spytter på magen/genseren istedenfor i vasken...(!) Og må bruke 20 nye min på finne en ny genser som passer!!

Skrevet

når du får positiv graviditetstest (sorry, dårlig fantasi i dag)

Skrevet

man kjører byen rundt seint lørdag kveld på leiting etter en åpen butikk som selger sushi fordi du plutselig fikk lyst på det da andre her inne nevnte ordet sushi.For så å finne ut at alle butikkene er stengt....var nesten på gråten, jeg....

Skrevet

Når man blir irritert forde noen andre nevner bacogull, og at man ikke har det i hus

Skrevet

Når man klokka 4 om natta knuser mobilen i drittsinne fordi den slår deg i telefonens backgammonspill, for deretter å begynne å hulke hysterisk fordi telefonen da burde skjønne at man ikke kødder med meg klokka 4 om natta... Hjelp assa...

Skrevet

når man alltid orienterer seg om hvor nærmeste do er, slik at man slipper å spy i offentligheten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...