Gå til innhold

hvordan føle noe et på gang???


Ein T

Anbefalte innlegg

jeg har termin i morgen og føler meg trøtt,sliten, sur og lei. føler også det er noe på gang på en måte... men ikke sånn at, i natt skjer d. men mer sånn: om et par dager skjer d. er bare den følelsen jeg har. hva med dere andre? hvordan føle noe er på gang? hva skal jeg legge merke til??? jeg er lei!!!! :) hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! Jeg har også termin i morgen. Jeg har ingen spesiell følelse om når det skal skje. Forrige gang fikk jeg veldig vondt nederst i ryggen noen dager før vannet gikk. Jeg har hatt en lang periode hvor jeg har vært sliten og lei, så jeg vet litt om hvordan du har det. Men dette har nok nær sammenheng med at svigermor har bodd hos oss i 4 UKER! Nå har hun dratt og jeg føler meg lettere til sinns enn jeg har gjort på lenge:-)) Håper nå at klumpen venter med å komme til 2008. Leste en plass at mange damer føler seg nedstemt noen dager før fødsel, kanskje det skjer noe i natt vettu?!! lykke til iallefall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og lurer på det samme..Hadde termin på julaften, har en del utflod og kynnere..Men de er avtagende..Dette har vært en lang jul, føler av ot til at tiden står stille, Noen tips for å få tiden til å gå fortere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...