Gå til innhold

jeg hører pulsen min i øret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men kun det høyre øret... det er skikkelig slitsomt og kan enkelte ganger ende med hodepine fordi jeg må sitte å holde på hovedpulsåren på halsen for å få det vekk

noen som vet hva dette kommer ac? har hatt det i mange år egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..tror jeg ville gått til legen å hørt jeg....

Skrevet

gjett om ikke jeg har tenkt den tanken mange ganger da, men hver gang jeg har legetime glemmer jeg å spørre om det... *typisk*

Skrevet

hehe.typisk det da.Du får skrive opp de tingene du vil ta opp neste gang:)

Skrevet

Vaar sånn jeg oppdaget at jeg hadde høyt bt, så det kan jo være lurt å ringe føden :-)

Skrevet

Hørte om en toppidrettsutøver for et par år siden som hadde problemet når hun fikk for høyt blodtrykk. Hun måtte rett og slett gi opp idretten, så det kan hende det er lurt å høre med en lege så du ikke gjør noe som forverrer det hvertfall:)

Skrevet

men jeg har veldig lavt blodtrykk da... har hatt det hver gang jeg har vært hos legen siden sv.skapet begynte...

men ja skal skrive det ned med engang ejg :P

vil ikke gjøre noe som kan forverre det iallefall....

for er skikkelig ubehagelig.. :(

Skrevet

Jeg har det akkurat sånn jeg også. Det er skikkelig plagsomt når jeg skal prøve å sove.... Trodde det var normalt jeg. Kanskje jeg skal spørre legen neste gang jeg skal dit.

Skrevet

ja når jeg skal sove og jeg har det slik er det skikkelig plagsomt.. må ligge på den siden slik at jeg "blokkerer" pulsåren slik at lyden i øret forsvinner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...