Gå til innhold

HEDDA!


mammaen til Benjamin :)

Anbefalte innlegg

Hihi, jeg kom virkelig etter deg jeg :) Testet positivt i dag! Er så glad. Nå får vi bare håpe at spirene klorer seg fast! Min termin blir 7.september i følge bim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, så gøy!! Gratulerer masse med spiren! Er det din første? Ja, vi får håpe de klorer seg fast :) I følge babyverden har jeg termin 8. september. Jeg gleder meg sånn til å bli to-barnsmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er min første ja! Så alt er veldig spennende for meg.. Er nesten uvirkelig enda. Samtidig er jeg fra meg av glede. Hvor gammel er dattera di?? Blir jo sikkert kjempestas for henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er seks år, og har mast om en lillesøster eller lillebror helt siden hun var tre, så hun blir nok kjempe glad når jeg forteller henne det. Jeg skulle og ønske at nummer to hadde kommet litt tidligere, men det har ikke passet seg slik. Men nå gleder jeg meg enormt til å bli tobarnsmor.

 

Det er spennende med den første ja :) Skjønner veldig godt at du synes det er litt uvirkelig. Synes det er uvirkelig selv jeg, at det nå ligger et lite frø i magen min som vokser og skal bli en liten baby :)

 

Hvem har du fortalt det til foreløpig? Min sambo vet det selvfølgelig, og så har jeg fortalt det til mine to besteveninner. Skal vente litt med å fortelle det til resten av familien, vet ikke hvor lenge jeg venter, men litt i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, blir sikkert stor stas for dattera di ja :) Er tante til ei på seks og et halvt som har fått en lillebror, og hun leker mor hele dagen!

 

Har jo veldig lyst å si det til alle, men skal prøve å holde meg litt. Min kjære ble veldig, veldig glad. Ellers vet ingen det enda, men kommer til å si det til 2 av mine venninner når jeg treffer dem neste gang. De er borte på juleferie, så det blir nok over nyåret. Gleder meg til det! Så vil jeg prøve å vente til jeg er i hvert fall 10 uker med resten av familie og sånn. Men jammen vanskelig å gå med en så stor hemmelighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...