Gå til innhold

Blir gal av dette stresset, jeg! Andre som har det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Eller har noen beroligende ord eller tips å komme med? Har 19 dager igjen til termin idag, og har hatt en liste liggende over alt som skulle vært gjort siden jeg fant ut at jeg var gravid omtrent. Sikkert jeg som er altfor ambisiøs, men ville gjerne at hele huset skulle vært vasket og støvfritt før lillegutt kom. Hehe.. Sånn blir det ikke tror jeg. ;) Har ikke en gang begynt å vaske babytøyet, senga står der fint i eska si, har fremdeles litt småting igjen på handlelista, sykehusbagen følger meg som en mare og huset ser ut som et bomba horehus! Hvordan skal dette gå? I dag morges våknet jeg med hjertet i halsen, fikk nesten ikke puste så stresset var jeg.. Sier liksom litt når den første tanken som slår ned i hodet mitt idet jeg våkner er: HVOR ER DEN HELVETES LADEREN TIL KAMERAET?! Blaaah.. Samtidig er jeg bare sååå klar for å treffe gutten min, og sååå lei alle vondtene for tiden! Noen som kjenner seg igjen, eller er alle i rute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..Har sånn selv, men jeg har 10 uker igjen jeg da..=oD...

Plutselig hadde jeg masse å gjøre...

Men finner du ikke laderen får du vel tak i noe på Clas Ohlson..."best" på dingser...Husk bare å ta med deg kamerat, letter å finne en som passer best til kameraet...=oD...

har ikke satt opp senga eller noe jeg..vasket litt tøy, men de ligger litt pent brett under masse annet som ikke er bretta...haha...

Kremt,... Nei ikke rute jeg heller...Som sagt har ennå litt tid jeg da...

Men hvis det er til trøst...Da jeg fikk gutten vår så hadde vi ikke en dritt satt opp..Så rett etter fødsel mått sambo hjem og skru litt.hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...