VeslePhreaken Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Bor et godt stykke unna sykehuset, og har ikke bil.. Noen som vet om man får refundert 100% av utlegg ved taxitur til og fra sykehuset (ved fødsel selvfølgelig..) ?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg fikk en lapp fra legen (husker ikke hva det heter akkurat nå) Men var hvertfall sånn at jeg betalte ikke full pris.. Egenandel kanskje? Det var pga manglende lappen og bil
2 tette - med flette Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Du vil få rekvisisjon, men du må betale en egen andel da, men det er jo ikke på så mye Regner da med du kan få rekvisisjonen når du kommer til sykehuset og ? Ring og hør !
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Legen skriver ut rekvisisjon til deg. Egenandel på den var 115kr når jeg brukte det sist, for snart 3 år siden
silje-Thea 010108;) Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 rekv kan man få både av legen og på sykehuset..men klart..ikke morro å stresse med å få rekv inne i mottakelsen på sykehuset når man kommer så er kanskje greit å ha det i orden..for man må skrive under på denne rekv og drosje lappen...egen andelen har gått opp til 120 kr nå, og denne må også gravide betale for(selv om de sier alt er gratis når man er gravid) få rekv av legen til sykehuset værtfall...hjem har man god tid til å ordne...kan bare skrive på datoen selv...så lenge legen har skrevet på hvor d er i fra og at d er til sykehuset tror jeg det går fint. (jobber på drosje sentralen) lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå