Skravlemamman Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 ...noe veldig enkelt, men fantastisk godt som jeg kan servere på nyttårsaften. Noen tips ?...., og oppskrifter?
*ale* Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Sjokoladepavlova med bær.. kjempeenkelt og ser imponerende ut:)
Skravlemamman Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 Finnes det en oppskrift, eller en link til et eller annet...., ?
*ale* Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 http://www.detsoteliv.no/ søk på pavlova:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå