Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hvor lang tid går d fra en har premature rier til vannet går? Håper på flere svar=)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Det er jo ikke sikkert vannet går i det hele tatt...Ofte blir vannet tatt av jormor. Merkelig spørsmål!!??Har du premature rier??Har du ringt føden i såfall?? Hvordan hvet du at det er premature rier og ikke falske rier/kynnere??
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Hvis du har premature rier så ville jeg nok kommet meg til føden og fått stoppet det... Og det er ikke alltid vannet går... Ring føden...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Har allerede vært innlagt med premature rier, dei måtte stoppe fødselen. derfor lurer eg på kor lang tid d vil gå nå videre med tanke på at d har begynt igjen!
BlåklokkaVest Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Hvor langt er du på vei? Har du ikke lyst til å få stoppet det??? Hos meg har ikke vannet gått i det hele med nr 1 (jordmor tok det etter 41-42 timer), og med nr 2 gikk vannet en halvtimes tid før jeg begynte å presse....
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Hvordan går det?? Snakket med føden?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Dei vil ikke stoppe det uansett, siden jeg er over uke34:) Takker for svar, men vet dere hvor lenge det kan gå?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Det er jo helt individuelt hvor lang tid det kan gå.. Hos noen stopper det av seg selv, hos andre går de i fødsel. Det viktigste er å ta det med ro, og så skjer det når det skjer. Lykke til videre!
sydilla Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 fikk stoppa fødsel for 3 uker siden i dag. torsdag ble jeg lagt inn på føden og her er jeg enda. Det har ikke stoppa opp, men roa seg ned så det kan gå LANG tid... En annen ting er at det er ikke alltid vannet går før ungen er i ferd med å komme ut. Sist måtte de ta vannet etter 30 min med pressrier. Hos svigerinna mi gikk vannet på siste pressria. Jeg fødte fort sist og fikk, da jeg var hjemme på perm i dag, beskjed om å ta kontakt fort dersom riene tok seg opp igjen. litt avhengig av hvorlangt du er kommet da, men når de er så små ( er i uke 34) kan de komme fryktlig fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå