Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er nettopp ferdig med "Sagaen om Isfolket", så nå er jeg på jakt etter en ny serie jeg kan begynne på. Har lest "Havets datter" og andre serier i den sjangeren. (Kommer ikke på i farta hva de heter....) Kan dere komme med noen gode tips til hva slags serie jeg skal ta fatt på nå? I grunnen det samme om det er roman- eller krim-serier. Men det må være litt troverdig. Liker ikke å lese om biler som kan fly og om månemenn og slike ting..... (unntatt Isfolket da:-)
hit og dit Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Innhaugsfolket, om du liker familiesagaer. Av krim så er Minette Walters Sue Monk Kidd - bienes hemmelige liv, veldig bra bøker. (nå liker ikkje eg isfolket da, så det er mye mulig du ikkje liker desse)
hit og dit Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Hmmm, ikkje så bra skrevet akkurat. Minette Walters og Sue Mon Kidd er ikkje serier da, men gode bøker =)
Espoir Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Kanskje du vil like jan Guillous serie om Tempelridderen Arn magnusson?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå