Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Har de siste dagene hatt vondt i nedre mageregion og underlivet. Noen ganger kjennes det ut som mageknip/tak under navlen. Andre ganger er det som noen stikker noe skarpt inn der. Har tidligere vært i kontakt med jordmor angående magevondter, men får aldri noe godt svar på hva det kan være. Er også øm/har vondt i underlivet. Ikke inni. Kjennes ut som det er utenfor skambeinet eller i leppene. Tilsammen er dette plagsomt når jeg går. Ikke hele tiden, men tidvis er det ubehagelig/vondt å gå. Noen som har kjent det samme? Er i 36. uke.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 er 30 + 6 i gag og har det akkurat som deg, i tillegg har jeg perioder med plagsomme rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå