Gå til innhold

Vondt i underlivet og magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt vondt i nedre mageregion og underlivet. Noen ganger kjennes det ut som mageknip/tak under navlen. Andre ganger er det som noen stikker noe skarpt inn der. Har tidligere vært i kontakt med jordmor angående magevondter, men får aldri noe godt svar på hva det kan være.

 

Er også øm/har vondt i underlivet. Ikke inni. Kjennes ut som det er utenfor skambeinet eller i leppene.

 

Tilsammen er dette plagsomt når jeg går. Ikke hele tiden, men tidvis er det ubehagelig/vondt å gå.

 

Noen som har kjent det samme? Er i 36. uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 30 + 6 i gag og har det akkurat som deg, i tillegg har jeg perioder med plagsomme rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...