Gå til innhold

kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min på 9 mnd har de siste 2 dagene tatt seg veldig ofte til det høyre øret.. han er ikke noe spesielt sutrete, har ikke feber, men har våknet et par ganger om natten de siste nettene..

kan det være ørebetennelse? Burde jeg oppsøke lege? Selv om han ikke sier ifra kan det jo gjøre vondt, og hvis det er det, blir det vel bare verre? Huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tar seg ofte på ørene når han får tenner.... Kan det ha noe med det å gjøre? Ellers drar han seg generelt mye i ørene når han er trøtt:)

Skrevet

Sprøtt=) han fikk sin første tann i dag:) haha, nå ble jeg litt roligere.. merklig da, dra segi øret fordi man fær tenner.. takk for svar, mysteriet er løst=)

Skrevet
:) Jeg funderte mye på det der jeg og.... Men det har vist seg å stemme bra ja. Enda verre blir det når han begynner å få jeksler:)
Skrevet

Dra/napp han lett i øreflippen når han ikke følger med- hyler han til, så har han ørebetennelse. Det går som regel over av seg selv. Godt tips. i tillegg til bruk av smertestillende, er å kutte/presse opp litt hvitløk og pakke inn i bomull og putte i øret om natten- ta plaster over, så det ikke detter ut. Vedvarende plager skal slevsagt sjekkes opp av lege.

Men det du forteller om, høres ut som om det er tenner på gang! Typisk det. Bruk dentinox eller smertestillende hvis det blir så ille at det går utover søvnen.

Det er det jeg ville gjort, men jeg er ingen lege!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...