Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 heldigvis var det ingen som så meg.. satt i dusjen med stråla mot klit til jeg fikk orgasme... så skulle jeg reise meg, men det var ikke så lett... prøvde hardt å reise meg opp, men tyngdekrafta tok meg så jeg datt bakover igjen var ikke noe vondt, bare morsomt hvis noen hadde sett meg ;D uke 34 og magen begynner å bli liiiitt i veien
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 aaaahahahaha!!! Jeg ser det så veldig for meg! he he men det er jo en perfekt måte å komme på da... Selvom det ikke er like lett å komme seg opp
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 O-la-la.....takk for god latter!! Ser det for meg!!! Sånn kan det "gå"...=)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 hehe.. ja jeg lo godt inni meg jeg også.. heheh... Ja sånn "gikk" det for meg! Jeg lot være idag når jeg dusja.. hehe.. må vente til jeg kommer tilbake til leiligheten, vi har større dusj der (er hos foreldra på julefeiring) værsego for en god latter hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå