jula&maisen Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 mini på 6,5 mnd fikk sine første 2 tenner nede for ca 3 uker siden og nå så jeg at de to fortennene oppe også står for tur, ser den ene tydelig igjennom tannkjøttet så den er vel her i morgen tenker eg.. flere med så små som har masse tenner?
...Misa Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hos oss var 2 tenner på plass rett før han fyllte 4 måneder, og nå sikler han mye igjen samt at han sutrer endel, så da er det vel kanskje noen flere på gang.. kan ikke se noe ennå vel og merke, men Er det mye plager hos h*n ved tannfrembrudd eller? Her hos oss har det vært skikkelig baluba, så jeg kan ikke si jeg gleder meg så veldig til de neste dukker opp hvis det blir på samme måten.. men moro også da!
Har 2 jenter Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Her er det 4 tenner på plass, og snuppa er 6 mnd. De 2 siste kom rett før jul. Og nå synes hun det er så gøy å gnisse tennene mot hverandre..)
Nusse_83 Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 hos oss kom de to første tennene nede da hun var litt over 4 mnd. nå er hun straks fem mnd og jeg kan tydelig se to fortenner oppe som snart kommer ut.. greit med tenner tidlig, men er ikke så begeistret når hun biter i puppen. vondt!!! og hun blir fornærmet når jeg så pakker den vekk en liten stund.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Gutten vår er 5 mnd og har fått 2 tenner nede nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå