Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Dere som får i januar/februar, hvilken str kjøper dere?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 vi har kjøpt i str 50 på cubus. sånn ordentlig vinterdress er det vell ikke, men er nå en dress som vi skal bruke til hentedress i allefall. satser på at han passer inni den.. tror ikke jeg venter så veldig stor baby så vi får se kanskje må typen ut å handle større mens vi er på barsel kjøpte str 50 siden jeg absolutt ikke er stor, uke 34+3 nå. og fordi vi fikk høre at det ikke var noe særlig å kjøpe 56 hvis han passer til 50. for når vi er så usikre i starten på å holde han å alt, så er det ikke nå særlig med for stor dress i tillegg.. så derfor gjorde vi som vi gjorde.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 jeg fikk en gutt nå 13 des og hadde kjøpt en vinterdress i str 56,men den var altfor stor så mannen min måtte av sted å kjøpe en i str 50.den i 56 hadde vi kjøpt på h&m... gutten min var 3440g og 50 cm og det er jo heller ikke så liten baby,så jeg anbefaler å kjøpe en i str 50 eller en som er liten i str i str 56... bare et lite tips...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Jeg synes str. 62 er lite nok. De vokser jo så fort, og man skal jo ha dressen mer enn en mnd.? Venter nr.4 hvert øyeblikk, og leter fortsatt etter kjeledressen i str.62!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Vi har dress i str 62. Dama i butikken rådet oss til å ikke ta mindre pga barnet vokser så fort. (Og i tillegg ser ikke dressen stygg ut selv om den er litt for stor) Vi har mange strikkesett i nyfødt-størrelse som vi også kommer til å bruke.
BlåklokkaVest Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Av det jeg har erfart, så er slike dresser ganske store i forhold til størrelsen. Jeg synes selv at det ikke er noe særlig å bruke slike dresser på dem den første måneden. Bruker heller lue, ullsokker, strikkajakke og strikkabukse i bilstolen, og et tynt ullpledd til å regulere varmen med. Bruker det samme i vognen også. Ikke alltid jeg bruker strikkabuksa i vognen. Bare hvis det er veldig kaldt. (Bruker dyne).
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Har kjøpt i str 56 her.. Får satse på at det går greit, men vil heller ha en dress som er litt for stor, enn en dress som er akkurat passe, i 2 uker eller noe så er den for liten! Må sikkert kjøpe en dress til, men str 62 synes jeg blir litt vel stort til en nyfødt en
Suss@ med 3 gutter Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Vi har dress i str 56 fra hennes og den er mer en stor nok, han er nå 2 uker men den kan vi bruke en stund til. Hna var 4025 og 50 lang da han ble født! Syntes ikke det er noe greit når de er så strore dressene, for de forsvinner liksom oppi der:)
petters mams Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 En liten erfaring fra oss som har barn fra før: Dersom du kjøper HM klær bør du kjøpe en str. mindre enn alle andre steder. Str. 56 tilsvarer feks. str. 62 andre steder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå