Gå til innhold

Nå er det nok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drittlei av å komme hjem sliten etter en lang dag til barn som bråker og i tillegg ikke er mine. Søøøøren altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå å legg deg en times tid. Og be om at middagen står på bordet når du står opp. Det fortjener du sikkert :-)) Ha en fin kveld.

Skrevet

kan jeg forstå, hvem sine barn er det da??

Skrevet

Min mann sine barn :( Det pleier som regel å gå kjempefint, men i dag orker jeg ikke trynet på de. Skulle helst sett at de reite hjem igjen. Mens jeg vet at lørdagskvelden kommer til å gå på deres premisser med pizza og tegnefilm til klokken 11. Har lyst å ta på meg klær og bare stikke av!! Få noen til å ta vare på MEG til en forandring.

Skrevet

Synest dette høres litt egoistisk ut jeg, du harvalgt og ta denne mannen som din, og da tar du med barna også...!!!

Må kunne gå ann å snakke om dette, og evt mannen din kan ta med barna på en tur så du får hvile litt, og heller prøve å få litt oppvartning når barna hans ikke er der, tolker innlegget som at de ikke bor fast hos dere?

Og viss det er tilfelle burde du kanskje bare stikke en tur da, å la faren få nyte den tiden han har sammen med barna sine...

Skrevet

det var jo det hun nettopp sa hun kunne tenke seg..!!!

Skrevet

Hvor gamle er disse barna som får være oppe til kl 23 da??? Hva skjedde med "voksen tiden"??

Skrevet

Ja men å syte om det og å gjøre noe med det er tydeligvis to vidt forskjellige ting...

Skrevet

Siden du skriver på barn i magen, anntar jeg at du er gravid, anntar også at det er med faren til disse barna som du ikke orker... Høres jo utrolig lovende ut. jeg vil tro at dere kommer til å få et problem med forskjelsbehandling av barna da du åpenbart ikke har de helt rette følelsene for dem...

Skrevet

skjønner at man kan bli sliten av barna, de er jo tross alt barn, og vil herje, også har man hormoner og kulemage på toppen av dette blir det gjerne litt mye til tider. men det finns da ting å gjøre, si det til mannen din at du er litt sliten, så kansje han og barna kan leke ute litt,så du får slappet av ei lita stund.eller du kan ta en lang dusj og legge deg i senga med ei god bok,har dere ekstra tv så kan du jo be om hjelp til å sette den opp på rommet å se en film, det er mye du kan gjøre for å få "være i fred" ei stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...