*jaja* Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Har ikke gjort det før. Noen som kan hjelpe?
* 5 om dagen * Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 du kan gå inn på www.limewire.com og lagre det programmet på maskinen din. Når det er klart så logger du deg på, og når det kommer opp en boks, som det står om du vil oppgradere, så svarer du senere. Detetter så søker du etter det du vil...ganske enkelt, men du burde søke bare etter musikk om det er det du skal ha. (audio) tror jeg det heter....
ScaryMama Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Vær oppmerksom på at limewire kan herpe pc'en din. Programmet fikk harddisken min til å kræsje, og det har forårsaket flere virus på pc'en til søsteren min. Og selv om du sletter programmet, så slettes det ikke på ordentlig og kan fortsatt lage problemer og virus (pc gutt som fortalte).
Bella Swan Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Ville ikke lastet ned limewire, full i virus. Jeg bruker Bitcomet og har ingen problemer med det.
* 5 om dagen * Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 ja, det er sant, men jeg har ikke hatt noe tull med min, jeg avslutter alltid programmet når jeg er ferdig, så den ikke er på på maskinen, når jeg ikke laster ned musikk. Jeg høyreklikker nede på ikonet, og trykker exit....da avslutter den.
ScaryMama Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Ikke i følge pc-gutta, den kan fremdeles lage virus og krøll selv om hele greia er slettet. Tror at den kan gjøre rimelig mye hvis den bare er avsluttet. Men, jeg brukte den også lenge før problemene startet.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Jammen godt å ha mac, som Limewire forøvrig opprinnelig er lagt til:) Da funker det helt utmerket... Gubben bruker visst Pirates Bay
* 5 om dagen * Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 da vil jeg prøve bitcomet, laster den ned, så ser jeg om den er grei å bruke. Har for mye tull med maskinen min, så vil ikke rote mere til enn nødvendig.( ikke noe med limewire å gjøre) Den din mann bruker tilab, den skjønner jeg ikke stort av, så den har jeg kutta helt ut...hehe....
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Vi buker utorrent, det syns jeg funker ok. Og så finner vi serier osv på på prate bay f.eks.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 29. desember 2007 #12 Skrevet 29. desember 2007 Hvor får man lastet ned bitcomet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå