Kvitrebekk Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Hva gjør dere i forhold til dette? Babyen skal jo ha denne på når vi drar fra sykehuset. Det er få kjønnsneutrale dresser til babyer. Litt kipt å kjøpe rosa hvis det kommer en gutt. Og den skal vel vaskes før bruk og de er jo ganske dyre. Tar dere en sjans og kjøper dress og vasker den, eller venter dere til dere er på sykehuset og får noen til å kjøpe for dere? Da rekker man jo kanskje ikke å vaske den før man skal hjem. Dessuten begynner det å bli lite dresser etter romjulssalg så blir litt bekymret jeg.
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Vet at på h&m så har de brune/beige dresser..Men de er jo med ører og sånt da..Litt sånn nusselig..Men hadde en sånn lignende til gutten min ble født...Han ble så skjønn atte..hehe... Men hadde kjøpte en sånn igjen uten tvil...Tror de skal ha noe på kappahl og Cubus...Og Lindex...Mer nøytrale tror jeg blir vanskelig...
3 har blitt 4 Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 du trenger ikke nødvendigvis vaske den før bruk...det er viktigst å vaske d som er intil huden og du har jo klær under dressen...Har kjøpt en hvit på hm som er som en pose nederst men som kan åpnes m glidelås mellom beina,helt super!!Kostet 250kr. Husk at dressen kun blir brukt når man skal kjøre bil,blir for varmt nedi en vognpose,så d er bare tull å legge veldig mye penger i den.
Kvitrebekk Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2007 Takk for tips! Får ta en handletur over nyttår :-)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 kjøpte rød dress på salg på lindex 49 kr...
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har kjøpt en mørkbrun ullfleece dress fra nøstebarna, kostet litt mye ( 450 tror jeg, men synes den var så fin ) Kjøpte str 62, er nok litt stor i begynnelsen men det får heller gå. Synes den er nøytral, er jo bare å pynte på med rosa ullsokker og rosa votter hvis det blir en jente.
BlåklokkaVest Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har ikke brukt slik dress da jeg synes det er mye styr å få den på dem første mnden. Liker bedre å bruke ullsokker, strikkajakke, strikkabukse og lue. Har i tillegg et tynt ullpledd til å regulere varmen med. Men hvis du lurer på å kjøpe dress, så er de ikke så dumme de på H&M med glidelås mellom beina slik at du kan lage både pose og bukseben av dem :-)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har kjøpt brun dress. Syns det er fint å kombinere med både lyseblått og rosa.
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Fant en fin søt og nøytral dress på cubus:) Med søte små ører på hetta.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 med nummer en kjøpte vi en kjempesøt dress/pose på h&m. Var armer og pose i stedenfor ben (om du skjønner) var hit med snekrystaller på,kjempeskjønn. Vaska den på forhånd
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har også kjøpt dress...som skal brukes når reiser fra sykhus. Men hva skal dere ha under dressen???
mamma :-) Skrevet 29. desember 2007 #12 Skrevet 29. desember 2007 Trenger ikke vaske en dress. Jeg vasker kun innerplagg som body,pysj etc. Men jeg er ikke av den "hysteriske" typen. Tror det er en fordel. Overhysteriske som vasker leker og alle klær har ofte sykere barn enn omvendt. Mine barn har ikke vært syke siden en omgangsyke før jul i fjor. Nok om det. Vi kjøpte 2 lyseblå dresser på Benetton når vi var i Barcelona i august. Men så mildt som det er nå trenger jeg nok ikke de på vei hjem fra sykehuset. Bilen har kupe varmer så det er godt å varmt. Har heller kjøpt en godt del ullbodyer og ullsparkedresser samt dunposer tilpasset bilstol. De kan lett åpnes om det er varmt. Husk at man har lett for å kle på barna for mye også. Se ann været før du kler på dress. Får du ikke tak i dress har du sikkert et varmt teppe etc. Det ordner seg ;D Lykke til ;D
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. desember 2007 #13 Skrevet 29. desember 2007 syns denne var kjempefin, men vi har allerede kjøpt roooosa fleecedress til snuppa (Har en blå etter broren også, dersom det kommer en med tut:p) http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=4978&productId=191836&SearchBackLink=
BlåklokkaVest Skrevet 29. desember 2007 #14 Skrevet 29. desember 2007 Under dressen? Jeg ville ha sett det litt an med været, men er det ganske kaldt ute ville jeg ha hatt langermet body, strømpebukse, sokker, tynn genser og bukse. Pass på å ikke ha det for varmt i bilen i så fall.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #15 Skrevet 29. desember 2007 får opp error ting... hva het produktet?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. desember 2007 #16 Skrevet 29. desember 2007 Dress i fuskepels fra cocoon. Finnes i hvit og beige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå