Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Noen som aner hvor jeg kan finne et dongeri skjørt.. ? Tenkte å ha på meg en kul svart topp som jeg kjøpte på vero moda, med et tøft dongeri skjørt.. sånn lårkort skjørt da;) Noen som vet? Hva burde jeg ha til? Svart tykk strømpebukse og... ? støvletter?? eller? Noen tips tas gjerne imot der oxo =) På forhånd, 1000takk for hjelpen;)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Sort tykk strømpebukse eller en sort tights. Dongeriskjørt har de vel på vero moda eller only? Eller kanskje bikbok har. Støvletter er fint eller pumps. Men hvis du skal ha pumps så må det være tights.
KariMari Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Vet ikke hvor du bor, men på Bik Bok i Kristiansand har de noen fine dongeriskjørt! Hadde gått for sorte, tykke strømpebukse (eller hvis det er noe glitter på toppen, hadde jeg kanskje gått for noe av det samme i strømpebuksa?) Og så høye støveletter seff!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2007 toppen er sort med litt sånn sort pynt på.,.. diamant pynt? vet ikke hva jeg skal kalle d.. men den er sort med sort pynt:P hvilken farge støvletter.. ? Jeg bor i stavanger jeg da.. så kan sjekke ut bik bok og vero moda osv.. =D takk for svar
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 eller... tynnere svart strømpebukse mer svarte laaange sokker uttenpå eller leggings.. da kan du ha korte sko med høye heler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå