Gå til innhold

Hva skal dår ha til middag i dag da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal vi ha hjemmelaget pizza,,, Begynner å bli litt lei poteter og fet brun saus nå:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha....her har vi akkurat spist hjemmelaget pizza, hadde lyst på noe ujulete i dag, og det smakte veldig godt!! :o)

Skrevet

Åhh?:o) Hihi...

Ja, jeg ville også ha noe ujulete idag:o)

Skrevet

TACO

Det skal bli så godt med noe annet enn julemat, brunsaus og poteter =)

Skrevet

Vi skal ha kyllingfileter i appelsinsaus med hasselbäck-poteter. Til dessert skal vi ha hjemmekomponert; lagvis i store glass, knust bixit kjeks, fløte-filadelfaost-smeltet hvit sjokolade, og raspet mørk sjokolade.

Skrevet

kebab :o)

Skrevet

Åhh, herregud Gutsbestebarn, he he.. Så flinke dere er da! Sånt lager jeg kanskje 1 gang i året, he he:o))

Ja, her stod det mellom pizza og taco!! SÅÅ glad for og ha fått igjen matlysten... Og det er vekta og, høhø.

Skrevet

hamburger skal jeg lage meg bare:) mannen skal på fest tror jeg så blir meg og lille snuppa hjemme her bare.

Skrevet

I kveld skal vi til et vennepar å spise mat der. Blir kjempekoselig:)

Skrevet

Aner ikke enda - men det blir noe som er kjemisk renset for julemattilknytning =)

Vil ha noe sunt og lett!!

Skrevet

Hjemmelaget pizza her også, etter at vi har lagt småen..Å, bare håper den tiden går litt kjapt for han er såå sutrete..hehe..

Skrevet

Vi skal ha ribbe :) Har bare spist julemat på julaften, så blir godt med juleribbe i dag :)

Skrevet

Skal ha pizza fra Dolly:) Har fått helt dilla!!!

Skrevet

sushi :o)

Skrevet

Kyllingbiter stekt med løk og paprika(glemte å kjøpe sopp...),ris eller ovnsbakte poteter og fløte saus,og til slutt en god salat,det er et MUST:)

Skrevet

Taco, men nå fikk jeg kjempe lyst på sushi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...