frokenO Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er 1 mnd fra termin... dette er første barnet .. så jeg vett svææært lite om alt dette... Jeg har tenkt mye på fødselen å keisersnitt.. om jeg skal vurdere keisersnitt.. jeg er ganske liten i størrelse..å er ganske redd for at noe skal skje under fødselen... - med tanke på at jeg ikke har mer krefter til å presse o.l. Å siden jeg ikke har hatt sterke kynnere eller rier vett jeg jo egentlig heller ikke når kroppen sier at fødselen snart er i gang.. Noen som har litt erfaring å tips å dele med meg?
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Du klarer garantert å presse, er komplett umulig å la være:) Når fødselen starter kommer du til å vite det, rier er umulig å forklare hvordan er men tro meg du kommer til å skjønne at det er rier;) Det kommer til å gå kjempebra å føde skal du se:) Klart det er vondt osv, men for å si det sånn.. jeg føder gjerne igjen når som helst:)
Kosel Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 http://www.barnimagen.com/forum/thread/9894266 link til fødselshistorienn jeg skrev et par tre dager etter at lillemann var ute. Selvfølgelig gjør det vondt, det er man vel forberedt på, men vi er laget for detta her:) Jeg er overhodet ikke skremt fra å få flere barn. Gikk ikke mange timene før jeg tenkte at dette kan jeg godt gjøre igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå