Gå til innhold

Noen som har forslag til middag i dag da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal lage...

Er så dritt lei all mat for tiden...Like før jeg stuper snart...Bare tanke på å finne noe å ete hver dag og opptil flere ganger om dagen gjør at jeg blir sliten...hehe...Og ikke minst kvalm...Uff og uff...=o/

Men...

Noen som har noen ide for middag i dag da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vi skal ha lammekoteletter. Eller hjemmelaga pizza. Eller... Har egentlig ikke peiling og gubben har ikke fått handla ennå. Jeg ligger rett ut og ruger - og begynner å bli VELDIG klar for å få ungen i armene:-)

Skrevet

hehe...Ja, nei her i huset ligger mannen å sover ennå..(han sto opp tidligere i dag da, sånn at jeg fikk sove lenge) Men nå må jeg bare vente på han da så vi får dratt i butikken...Har ikke spesielt lyst å dra...

Pizza ja...Hørtes godt ut, men orker ikke å lage det..hehe...

Skrevet

Toro Lasagne - og salat. Stor motsetning til julemat med kokte grønnsaker :o)

Skrevet

Blir vel han som må lage tenker jeg. Jeg svimer nesten av hver gang jeg står rett opp og ned og prøver å gjøre noe. (kjempelavt blodtrykk)

Men jeg vet ikke hva jeg har lyst på... Siste ukene har matlysten forsvunnet - jeg som pleier å være det matvraket. Bare brente mandler har fristet og den krukka er heldigvis tom nå!

Skrevet

ScoobyDoo:

Åå...Ikke bra nei...Er ikke lenge igjen nå da..=o)...

¤Minni&lillesøster¤Overtid!!!:

Uff...Lasagne høres så godt ut, men er ikke det som fristet for meg altså..=o/...

Skrevet

Skal være skikkelig vanskelig i dag jeg altså...hehehe...

Skrevet

Babycakes - hva med posesuppe og pannekaker? Lettvint hvertfall.

Skrevet

Ja nå synes jeg du er kranglete assa ;o)

Hva med mcdonalds - lager seg selv?? ;o) Veldig godt innimellom!!!

Skrevet

Hehehehe...Ja, er det i dag...hehe nei da...

Donald hadde vært godt ja, hadde det ikke vært for sambo..Han blir sååååå kvalm av lukta...har faktisk litt dilla på det i dette svangerskapet...=oD...hehe

Suppe og pannekaker...Mmmm...namnam..Nå snakker vi...hehe..Gutten ville i hvertfall bli glad når han får pannekaker..=o)

Bakt potet...Hmmm, høres godt ut..Hva har man til det da?? Stekt skinke, bacon, mais, ost? Og hvordan lager man sånn...

Ååå, nå fikk jeg lyst på potetoskins fra fridays...namnam..hehe...

Skrevet

Hehe...Ble pannekaker...=oD..bare det da...Gutten ville ha så da lagde jeg litt..Så nå er han fornøyd...Og gode ble de=oD...

Men skal se hva det blir i kveld...Må ha mat i kveld også=oD...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...