Gå til innhold

I dag har vi 8 års bryllupsdag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har virkelig vært opp og ned med oss, hehe.

Men vi har jobbet oss gjennom ting og har det bedre enn noen gang.

Nå er jeg veldig glad vi ikke gav opp =D

Men det er skremmende så fort tiden går.....

Kanskje på tide å skaffe seg gifteringer nå, hehe. Vi skulle liksom bruke forlovelsesringene, men de var litt vel tynne og er utslitt, hihi.

Ha en fortsatt fin romjul:) Nå må jeg hive meg rundt for vi får huset fullt av folk i kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Godt å høre at dere har det bra!!!

Skrevet

Hipp hurra for dere som fyller 8 år som gifte idag!

Ha en strålende feiring og nyt vissheten om at dere har det godt sammen...tross alt:-)

Hilsen fra alle oss i klattishjemmet:-)

Skrevet

Gratulerer! Det er godt å høre om dem som holder ut og har det bra tross motgang. Mamma og pappa har vært gift i 40 år i dag, det er egentlig imponerende. De har ikke akkurat vært lykkelige med hverandre hele tiden, men nå har de det også bra :-)

Skrevet

Gratulerer. Et ekteskap(eller samboerskap) er hard jobbing.

De fleste dagene er jo easy picey... Men det er dager som krever en god porsjon med innsatsvilje for at man skal holde sammen.

7 års krisen vår bestod av barnefødsel, bygging av hus og flytting til leid leil. Så den merket vi ikke stort til.

Men 8 år er jo bare et steinkast unna 10 år, og derfra til sølvbryllup er det jo bare et svosj.......

Lykke til på ferden.

Skrevet

Mine foreldre har snart 50 års bryllupsdag de!!! Det er ganske utrolig å tenke på:-)

Lurer på hva man skal finne på da, til noen som har alt:-)

Kanskje rett og slett samle familien og lage en deilig middag:-) De elsker jo å samle alle sine rundt seg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...