Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 jeg har vokst på meg en kul på magen å litt flesk på rompa, har begynt med mamma klær allerde- er 18+1 uker.... meeeeen jeg kan fortsatt "holde inn" magen, er det kanskje ikke babymage lell da???
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Det var akkurat som jeg skulle skrevet det selv.hehe. Begynte for lenge siden med mammabukser,for jeg var veldig oppblåst. Er nå i uke 19, og i dag har jeg investert i ny bukse;p Skjønner ikke at jeg ikke har begynt med det for lenge siden, for de er jo så behagellige. Nå må vel jeg også legge til at jeg hadde "vaskeball" mage fra før, og ikke vaskebrett;)
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Joda.Livmora presser organene dine litt opp og ut. Senere kommer det til å være kun livmora som synes, men det er gravidmage nå også
Hilde_85 Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Mammabukser i uke 18...jøsses. Nå føler jeg meg stooor. Jeg er 14+4 og måtte gå til innkjøp av ny bukse, så da ble det mammabukse så jeg kunne ha den en stund tenkte jeg! Var jo ikke akkurat mageløs før graviditeten jeg heller, men det vises nå, men for de som ikke kjenner meg ser jeg nok bare litt lubben ut rundt magen.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Hehe, jeg måtte kjøpe mammabukse i 11. uke :-D Det er visst normalt hos flergangsfødende, men dette er min første, føler meg diiiger! Men elsker det :-)
Ned 20,4kg.. Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Huff å huff jeg føler meg tjukk.. Jeg har ikke fått på meg de "vanlige" buksene mine siden uke 8 (er nå i uke 23)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå