Engel, skatt og lite frø. Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg må bare si at det er jo en heeelt annen verden å gå inn på babyshop kontra barnas verden. På den sistnevte butikken virker det som at ingen av de ansatte er opplærte..!? Skikkelig dårlig service og late medarbeidere. (og jeg har ikke vært uheldig med èn ansatt...-det skjer hver eneste gang!) I går dro vi altså tomhendte derifra.. På babyshop er de dødshyggelige, mange ansatte på jobb som tar seg tid og som virkelig KAN det de driver med. I går gikk vi ut der i fra og hadde handlet for over 5000,- Og var STOR-fornøyde. Noen som har samme inntrykk? (eller motsatt)
2 tette - med flette Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 JA jeg er heeelt enig ! På babyshop har virkelig de ansatte satt seg inn i ting, og de er veldig service instilte, i motsetning av barnas hus hvor det virker som om de bare har ansatt noen tilfeldige 20 åringer som ikke kan noen ting.. Må si jeg er mye mer fornøyd med servicen på babyshop.. Ellers er også servicen på "små-butikker" bra, som f.eks Fru Lyng..
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Hmm...Er helt enig med dere... Babyshop er definitivt det beste stedet å shoppe....Hadde jeg hatt penger hver gang jeg hadde hvert der så hadde jeg alrdi gått tomhendt hjem=o) Barnas hus finner jeg aldri noe...Dessverre...Men en fin butikk er det jo, men de ansatte er ikke til å skryte av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå