Gå til innhold

18 måneder - gå nyttårsbukk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa her er 18 måneder, er hun for liten til å gå nyttårsbukk? Hun bryr seg jo ikke noe om snopet, men kanskje det hadde vert gøy å få være med på et par hus likevel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tullete syns jeg.. hadde aldri gått nyttårsbukk med en på 18 mnd...

Men hver sin lyst ;)

Skrevet

Bør kanskje legge til at hun elsker å kle seg ut og vise seg frem....

Skrevet

Hvis hun synes det er artig så hvorfor ikke:)Det smelter sikkert hjertene til naboene:o)

Skrevet

hvis hun viser glede over å kle seg ut å vise seg fram så er det jo bare å gjøre det! =) god tur! hehe

Skrevet

Nyttårsbukk? noe ala julebukk eller?

Hadde aldri tatt med en på 18 mnd på det nei :) litt tull i mine øyne hehe.. Tuppa er snart 21 mnd og tror ikke hun hadde skjønt poenget gitt.

Skrevet

Hørtes veldig kos ut. Synd den tradisjonen er på vei ut godt det er noen som fortsatt gjør det. Har selv gjort det ett par ganger utrolig artig. Så kos å ha med deg snuppa. Min tulle på 18 måneder hadde storkost seg så om du bor i Oslo blir vi med hi hi. Om noen syntes det er negativ begynner jeg å lure hva som skjer med folk for tiden. Er jo bare positivt for alle.

Skrevet

Like mye som hun forsto poenget med julaften og nisser =0) men jula feiret du sikkert. Synd å være så negativ til positive ting.

Skrevet

Hehe! Heller nyttårsbukk enn halloween!!

God tur! Kos dere!!

Skrevet

Jeg hadde også min lille med da han var 17 mnd. Mest pga. at jeg også måtte gå med storebroren.. Lille var utkledd som Teletubbies og syns det var stor stas ;-) Alle naboene syntes han var kjempesøt. Syns du skal ta en liten tur rundt jeg - bare gøy det ;-)

Skrevet

Forstår ikke helt hva som er tullete med det?? Her skal både 2,5 åringen og tulla på 18mnd gå. Skal gå sammen med andre fra nabolaget! Er jo kjempegøy jo!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...