Gå til innhold

Ble overrumlet av nabogutten en dag her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var inne på besøk til 5 åringen min for første gang og jeg ble helt satt ut av oppførselen hans.Denne gutten er 6 år.Han begynte å rape og rope ved bordet da de skulle spise og en stund overså jeg det ,men etter en stund sa jeg fra at sånn oppførsel vil jeg ikke ha ved matbordet.Han hørte ikke etter i det hele tatt .Han gikk også rett inn i kjøleskapet og hentet seg en julebrus etter at sønnen min hadde fått en jeg tenkte de kunne dele.Sønnen min hadde aldri tort å oppføre seg sånn inn til folk.

Når vi har vært utenfor her har han alltid vært koselig og grei.Og da jeg var og hentet sønnen min inn til dem en gang satt de som snille lam i sofaen og spilte spill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo ikke ut som om han han lært bordskikk hjemmefra, i hvert fall. I så fall er det jo synd på gutten. Går han i bgh, forresten?

Jeg syns i hvert fall du bør kunne si fra på en real måte hvordan reglene er hjemme hos dere hvis dette gjentar seg en annen gang, evt noe om at dere kanskje har foreskjellige regler hjemme hos han og hos dere etc.....Men skjønner godt at dette ikke var noen lett situasjon, særlig fordi han ikke hørte etter når du sa fra......

Skrevet

:-O når jeg hører om sånne unger så er det nesten så jeg gruer meg til tuppa blir stor nok til å ha med venner hjem. Er det mulig sier jeg bare, synes synd på gutten også jeg :( hva tenker slike foreldre med som ikke oppdrar ungene sine?

Skrevet

Åherregud selv følgelig måtte en sånn kommentar komme. Han er sikkert oppdratt han, men det tar gjerne mer enn 6 år å bli ferdig med oppdragelsen... Han testa grensene og kanskje han lærte noe. Jeg håper virkelig ungen din tester grenser hos noen venners foreldre en dag så kan det være deg som får sånne idiotiske kommentarer...

Skrevet

Tror han har det veldig bra hjemme og er veloppdragen,får bare være strengere neste gang hehe ble bare så paff.Gutten min har jo hatt flere kamerater fra barnehagen på besøk her og de har aldri vært sånn .

Skrevet

Den var til miami sin "hva tenker sånne foreldre med som ikke oppdrar ungene sine" jeg så ingen så teit kommentar i hovedinnlegget:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...