TusseMor07&09&14 Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Noen som har noen gode og enkle tips til noe som er godt? Litt lei av det jeg pleier å lage... Så er veldig glad for kreative og gode forslag:o)
♥Snulder Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Tvinn bacon rundt og snu den i stekepanne så den får stekeskorpe. Legg den deretter i langpanne i steikeovnen og la den godgjøre seg til den er rosa inni. Server med sopp, løk, div. grønnsaker og gratinerte poteter. Superenkelt og godt:=)
Gjest irismor Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Hvis du søker på indrefile så kommer mitt innlegg opp. Frøken blå hadde en nydelig oppskrift på fylt svinefile. Vi spiste oss nesten fordervet i går. Var kjempenydelig. Ta en indrefile, lag en lomme i fileen på langs. Fyll lommen med blue castello eller smøreost med krydder. Surr indrefileen inn med bacon. Stek fileen i stekepanna slik at den får litt farge. Legg den i en ildfastform og la den stå i ovnen i ca 1 time på 225 grader. Nydelig =))
TusseMor07&09&14 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2007 Ok:o) Har ikke sett noe annet innlegg jeg... men takk for svar... får vel prøve å fylle den jeg og da:o) Siden den ble så sinnsykt god!
TusseMor07&09&14 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2007 Får forresten ikke noe opp når jeg søker på indrefile... men finner nok ut av det, middag blir det nok uansett... )
Gjest irismor Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/136377890 Der står oppskriften til frøken blå =)) Kjempegodt.
mammamamut Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Jeg pleier å brune den på stekepannen. Så legger jeg poteter jeg har skivet lagvis i en langpanne med hvitløk og salt evt litt annet godt krydder jeg har liggende. Så legger jeg indrefileten oppå potetene og legger en god klatt med hvitløkssmør oppå indrefileten. Så setter jeg den inni ovnen å venter til potetene er klare. Da blir indrefileten god å rosa inni!! Skam Godt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå