Gå til innhold

Hjelp, jenta mi har vondt!

Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig for en time siden, da hun våknet fra en lur, så var hun veldig urolig. Minutter senere begynte hun å hyle og har hylt konstant siden, tydelig preget av smerte. Virker som det er magen, men hun er 4,5 måned så det kan vel ikke være kolikk?? Hva kan det være? Avvakter litt, men fortsetter det så ringer jeg legevakta. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det vaere noe nytt hun har spist? Ammer du, noe nytt du har spist?

Det kan hende det er luft. Har du proevd aa massere magen hennes litt i sirkler med handflata, for saa aa pumpe beina opp og ned fort. Saa presser du begge beina opp mot magen bestemt, men forsiktig selvsagt. Etter en liten stund kan det hende du faar beloenningen din med masse promp.

Haaper det er noe som gaar over fort.

Klemmer fra

Skrevet

Uffda. Ammer du? Har du spist noe annet enn du pleier, og som hun kan ha reagert på? Evt introduksjon av ny mat? Kolikk vil jo si at man gråter sammenhengende i flere timer i minst 3 dager pr uke, tror jeg det er. Husker ikke helt definisjonen. Så det er nok ikke kolikk. Men jenta di kan jo få tilsvarende magesmerter, kolikk eller ikke.

Har dessverre ikke så mange råd. Men det første som falt meg inn var nå i hvert fall at du eller jenta di har spist noe hun har reagert på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...