Gå til innhold

Hvordan går det Nissemami?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser fortsatt ikke ut :( men har kloret hendene mine nå sånn at de ser sånn passe normale ut da hehe, så har mamma vært å kjøpt skrubb + ny selvbruner til meg, så skal hun hjelpe meg å spraye lett på armene + bryst og rygg (det som vil synes i kjolen) for å prøve å få vekk de hvite prikkene. Heldigvis har jeg verdens beste mamma :)

Men jeg kommer ALDRI til å dra tild en salongen igjen, og kommer ikke til å anbefale de til noen hvertfall.. De er jo noen av de siste i Oslo som gjør dette nå (manuelt altså)

Skrevet

Jeg tok på Lillestrøm før jeg giftet meg, ble superfornøyd!

Håper det ordner seg da, godt å ha noen å hjelpe seg litt ja. :o)

Skrevet

Åh? hvor i Lillestrøm da?

Det går sikkert greit, er jo tross alt ikke min store dag da :) men litt dritt å gå å se ut som et fugleskremsel uansett..

Skrevet

Hvordan skal jeg forklare det da. Hmmm...du vet hvor man kjører inn for å parkere på senteret på lillestrøm, den under bakken, på andre siden av veien der er det et apotek og ved siden av der en hudsalong. Der var jeg. Det var i 2004 da. :o)

Skrevet

Hmm, lurer på om de ikke har flyttet da gitt :) kan ikke huske jeg har sett noe der. Meeen, skal til Lillestrøm etterpå så kan kjøre forbi å se etter.

Skrevet

Den var ganske liten den salongen da. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...