MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Spør grunnet plassmangel i bagen;) Er det nødvendig å dra den med tro? Hva er deres erfaringer?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Jeg gjorde det:) Går mye i morgenkåpe hjemme også da!
Eliise Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Ja, men fikk låne der... Hadde jeg ikke fått låne, så hadde jeg klart meg fint uten ;-)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Jeg brukte ikke morgenkåpe på barsel. Hadde med meg en god pysj, som jeg tok på meg når jeg stelte meg for kvelden. På morgenen når jeg våknet leverte jeg snuppa på barnestua, så dusjet jeg og da tok jeg på meg joggedress e.l. Hadde ikke bruk for morgenkåpe rett og slett.. jeg bruker det også mye hjemme, men jeg oppholdte meg endel i fellesområdene på barsel, og da synes jegdet var greit å ha på meg litt "vanlige" klær
Kristine & Marco Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 jeg hadde morgenkåpe med meg første gangen, men brukte den ikke. følte meg mere vel med joggebukse og t skjorte men det er helt opp til deg selv
simba>>>3gutter Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Hei Nei! jeg hadde ikke brukt for morgenkåpe, brukte sykehustrøyene om natta og en stor pysjbukse og ei t-skorte om dagen. Det skal jeg også bruke denne gangen også.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Jeg hadde det, og brukte den litt, men det er ingen livsnødvendighet:) Mest gikk jeg i daffebukser (treningsbukse uten strikk i livet) og gubbens svææære t-skjorter:)
Mamma til snart 4 Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 brukte heller ikke, men bruker ikke hjemme heller da;) gikk kun i joggebukse å ammetopp;)
kivs Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Jeg gikk i mine egene klær. Om natten brukte jeg en sykehusskjorte pga amming
Baby nr3 ombord Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 En ting jeg lurer på, grunnen til jeg vil ha med morgenkåpe er for å ha det under og når fødsel starter... Er litt kropss sky, så dekker jo iallefall litt når man skal valse rundt i den fæle trusa og uten bh og sånn.. Eller blir det ikke sånn? hehe!! Er iallefall derfor jeg kommer til å ha med min morgen kåpe:)
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har aldri brukt det hjemme, men fikk en av mammaen min som hun mente burde være med i sykehusbagen. Jeg tenkte "ja, ja"...men du og du så glad jeg var for at jeg hadde den!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 29. desember 2007 #12 Skrevet 29. desember 2007 Nei, savnet det ikke heller.
Francina 2 Skrevet 29. desember 2007 #13 Skrevet 29. desember 2007 Det er alt for varmt å ha på seg morgenkåpe under fødsel. Du får en nattskjorte på sykehuset, den er stor og god......
Phantom´ Skrevet 29. desember 2007 #15 Skrevet 29. desember 2007 Du får utdelt stor sykehussjorte når du ankommer føden. Den går gjerne ned til knærne, så du vil nok føle deg god påkledd med den. Jeg tenker mer å ta med morgenkåpe for å ha om jeg må opp og skifte bleie på snuppa om natten dersom jeg må dele rom med andre. har ikke hatt morgenkåpe på sykehuset før, men da har jeg bodd på rom alene sammen med pappan.
ormeynglet Skrevet 29. desember 2007 #16 Skrevet 29. desember 2007 Jeg hadde den med første gangen, men den tok bare alt for mye plass i bagen. Ble ikke brukt. Mest praktisk med joggebukse/pysjbukse og ammetopp eller t-shirt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå