Gå til innhold

Overtid er gørrkjedelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tida går jo ikke!!!!!

5 dager over tida.. Flere som går å venter?

Blir gal snart, og får mer og mer noia for det som skal skje :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er på overtid jeg også..hadde termin på torsdag..åsså sier samboer jeg må ta d med ro..åsså reiser han på jobb...hehe..så sitter her alene å kjeder vettet av meg..

men samtidig håper jeg snuppa venter til litt over tolv nyttårsaften med å komme værtfall..men noe særlig lenger enn første januar håper jeg for guds skyld ikke..hehe

Skrevet

hehe... Jeg er også på overtid, og håpet egentlig at den lille kom ut før jul en gang;o) Har vært lei leeeenge!!!

Heldigvis er formen min blitt ganske bra denne siste uka.. Bedre enn den har vært på mange måneder, så nå håper jeg virkelig at den lille holder seg i ro til over nyttår:o)

Fødte datteren vår dagen før termin, og har vært STOOR lenge nå. Ingen (inkludert meg selv) trodde at jeg kom til å gå til termin, men det har jeg jo altså gjort. hihi... Hadde termin 26. desember.

Gleder meg MASSE til fødselen, og til å se den lille... Men som sagt så håper jeg jo at det drøyer til over nyttår=)

Skrevet

føler med dere jenter, sitter her jeg også. er 8 dager over termin i dag. skal på overtidskontroll på tirsdag, så er jo lov å håpe, men har vel i grunnen mistet troen på at han noen gang titter ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...