Gå til innhold

Har dere byttet noe dere fikk til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke byttet noe, men burde byttet en stygg lysestake vi fikk av svigermor. Fikk to i samme stil for noen år siden.Hun bor i DK, og den er kjøpt der. så den blir vel liggende på loftet sammen med de andre til den dagen jeg dør........

synes det er bede å bytte ting, enn at det ikke skal bli brukt jeg da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har byttet en genser som var to nummer for stor, og skal bytte et kjede som det manglet en strasstein(!?!) på =) Hvis jeg husker det senere i dag da...!

Skrevet

Nei, har ikke byttet noe=)

Skrevet

bruker ikke å bytte.

men må visst bytte et par sokker mini fikk da, som er kjøt her nede da. de var i str 17.. å han bruker 21... jaja..

Skrevet

ja, også var de forresten jentesokker....

Skrevet

har vi samme svigermor??? her er det også jenteklær å få til gutt!

Skrevet

Vi har byttet ting vi fikk dobbelt opp av, bare. Lillegutt fikk to helt like gensere og to akebrett, jeg fikk dobbelt opp av to cder, og vi fikk to identiske salatbestikk. Ellers var det bare flotte gaver som vi vil beholde :)

Skrevet

å, ja!

bok det kom to av, lydbok vi hadde fra før, stekepanne som ikke hadde lav kant (til pannekaker), slik vi ønska oss og trenger, mannen bytter belte som ikke passer, og kanskje et par plagg til ungene om de er i feil str.

myyye bedre å bytte slik at ting kommer til bruk. å la det ligge fordi det ikke faller i smak eller kan brukes er bare trist, sløseri og tull... synes jeg.

Skrevet

Ha... Hos oss var det en gammeltante som kjøpte jentebody til junior... Pleier heller aldri å bytte gaver, men bodyen ble returnert i går. Har dessuten veldig lyst til å bytte en stor, avansert, elektrisk fruktpresse fra svigermor, men den er kjøpt på en butikk vi ikke har her (har til og med byttekort). Hva om de kunne kjøpt blender eller stavmikser istedet...

Skrevet

Skal bytte et strykejern i og med at vi fikk to :) men ingenting annet. Fikk bare flotte ting synes vi..

Skrevet

Byttet en leke som junior fikk - da det var noe ha aldri hatt intr av å leke med. Tok igjen noe som er stas å leke med..

Skrevet

Skal bytte en leke som Cornelia hadde fra før:) Ellers ingenting...

Skrevet

jeg har byttet en bukse og lue som mini fikk. (hadde likt fra før), byttet en kjele som vi fikk tre like av:P, og en bukse til meg som var 3 str for liten!! folk må tru jeg er mye mindre enn jeg er trur jeg...

Skrevet

ja, jeg er egentlig en flink bytter.. jeg syns det er bedre å bytte enn at det bare bli liggende..

Byttet en gåbil som junior fikk, samt to andre leketing han fikk. Ene hadde jeg fra før, og den andre tror jeg ikke fenger så mye for han.

Byttet også en pk med strømpe bukser og en bukse som jeg hadde fra før til mini.

Selv så fikk jeg en hvit genser som jeg byttet til sort.. og noen strass armbånd som jeg aldri kommer til å bruke...

Har også lyst til å bytte noen lysestaker.. men vet ikke hvor de er kjøpt.. så de blir her ;)

Eller ikke byttet noe! ;) Så i forhold til alt vi fikk så var det ikke mye som ble byttet.. ;)

Skrevet

har ikke byttet noe,men sambo skal bytte en dress for den var for liten..

Skrevet

Måtte bytte ei bukse som vesla på 2 fikk.... Størrelse 6 år er litt i største laget enda gitt;=)

Skrevet

Jeg vurderer å bytte sengetøyet vi fikk, ettersom vi skal bytte tilbake til dobbeldyne så fort vi får slutt på nattammingen, men bare hvis det finnes samme i dobbelt, for jeg syntes det var veldig fint.

Skrevet

Måtte bytte et kjede til smykket, det røyk etter at jeg hadde brukt det i 1 time!! Ble skjelt huden full av de som eier butikken om at jeg måtte ha brukt det kjedet myyyyye lenger å ha strekt veldig i det osv!! De presterte til og med å forlange 100 kroner når jeg ville bytte kjedet, fordi de måtte gi meg en annen type kjede for de var tom for det som jeg egentlig skulle ha!!!!!! Ble så hissig at fy!!! Jeg jobber på samme senter som dem, gleder meg ikke til å treffe dem igjen nei!!

Så har vi bytta en lego brannstasjon til midterste, han fikk ikke mindre en 3 stykker til jul av samme brannstasjon!! Han ga den ene vekk til storebror og beholdt en selv!!

Ellers fikk vi bare fine ting som vi er fornøyd med!!

Skrevet

Jeg fikk mørkrosa dress med lyserosa hjerter på til min GUTT.... Fin dress da, men.... Lappene hadde de også klippa av....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...