*Olivia* Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 http://www.aftenposten.no/reise/article2142864.ece?a130=2325 Litt artig Hva får dere???
*Olivia* Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2007 ok kan legge til at jeg er helt elendig i geografi...(pers på 84...hihih)
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Jeg kommer til nivå 8 :-) Et spill man blir hekta på da!
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 var helt hekta på den en stund og ble flinkere etterhvert. rekorden er på 122 - ganske stolt faktisk... Men har aldri fått prøve level 12, kommer ikke lenger enn til 11, irriterende.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 IQ på 94. Bør kanskje holde meg hjemme neste ferie ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå