Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Off.. I jula har mini gått fra fang til fang.. Og jeg som har vent han til å ligge litt for seg selv.. Nå bare sutrer han dagen lang.. Æsj, dette må vi venne av ja.. Han som har vært så flink til å ligge under baby gymmen og kose seg!!
*1+1=2 små* Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 hehe sånn er det med mye familie!! Samme problemer her, men jeg har sagt ifra om at hun må få ligge litt alene til tider så her går det sånn passe bra! Lykke til med å få mini til å slappe av alene igjen
Thesunshines Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Off!!! Vi har samme problemet...Ligger og sutrer på gulvet hver gang vi prøver å la henne ligge litt alene.. Og dette etter bare 2 dager på juleferie med familien!! Veldig frustrerende!!! Vet liksom ikke hvor lenge det er ok å la dem igge og sutre alene heller... Det stikker litt i hjertet når hun strekker armene opp til meg og sier "mam mam mam"...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Samma her. Mini har sittet mye på fanget, og ikke hatt en plass der han kan ligge helt for seg selv. Når han har hatt lurene sine, så har han ligget i sofaen rett atmed meg. Siden jeg må passe på at han ikke detter ut. Dette har nå resultert i at han nesten ikke vil ligge i lekegrinda si etter vi kom hjem. Vil bare sitte på fang, i vippestolen eller ligge i sofaen. Men håper på at han snart kommer inn i den daglige rutinen vi har hatt før jul Tror ikke at 5 dager er nok til å ødelegge alt vi har klart å fått til av rutiner på 3mnd får vi håpe.....hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå